Chili
Trådstartare
Hade för ett tag sen en tråd om min rum-makeover som fick mycket protester, då jag valde att ha svart och rött på väggarna
Skolåda, skulle det visst se ut som.
Här är resultatet! Jag är mer än nöjd, helt superglad över mitt rum! Det är 3 svarta väggar och 1 röd. Och en liiiiten röd vägg, sidan av garderoberna. Där hade vi ett jädra gissel, jag skrev RÖD på väggen för att pappa inte skulle måla fel, men det var mest på skämt. Sen gick det inte att måla över texten
Fick gärna lite specialare, men nu syns inget
Allt vitt i rummet är också nymålat. Gardinerna sydde mamma igår och hängde upp idag, är helt kär i resultatet. Nu ska jag bara ta in en skiva och göra ett skrivbord med mina två byråer som stomme.
Såhär var det innan (fjäsrosa tapeter)
Närbild på min söta fondtapet
Såhär blev det!
(tavlan på golvet ska upp på den väggen)
Väggen mitt emot (fönster och dörr är mitt för varandra sas)
Till höger om sista bilden (alltså den svarta väggen på bild 1, 2 och 3) kommer byråer/skrivbord att vara plus två stora Marilyn tavlor som ska upp. Ovanför sängen (utmed långsidan) ska en stor, rödmålad hylla upp och en likadan kommer att stå på golvet nånstans vid blivande skrivbordet.
Så nöjd!
Här är resultatet! Jag är mer än nöjd, helt superglad över mitt rum! Det är 3 svarta väggar och 1 röd. Och en liiiiten röd vägg, sidan av garderoberna. Där hade vi ett jädra gissel, jag skrev RÖD på väggen för att pappa inte skulle måla fel, men det var mest på skämt. Sen gick det inte att måla över texten
Såhär var det innan (fjäsrosa tapeter)

Närbild på min söta fondtapet
Såhär blev det!

Väggen mitt emot (fönster och dörr är mitt för varandra sas)

Till höger om sista bilden (alltså den svarta väggen på bild 1, 2 och 3) kommer byråer/skrivbord att vara plus två stora Marilyn tavlor som ska upp. Ovanför sängen (utmed långsidan) ska en stor, rödmålad hylla upp och en likadan kommer att stå på golvet nånstans vid blivande skrivbordet.
Så nöjd!
Senast ändrad: