Mitt "Nya" Stall

Sv: Mitt "Nya" Stall

Ok, ser ju ej på bilderna att det är nedsänkt i boxarna. Smart lösning.
Håller med voltigehoppare om att jag med gillade foderlådorna. Såna skulle jag kunna tänka mig. :)
 
Sv: Mitt "Nya" Stall

Jätte fint var de =) jag har fått ett nytt stall med nydligen, men inte helt klart heller =)
 
Sv: Mitt "Nya" Stall

*svarar alla*

Tackar så mycket!!
Ja, det med foderlådorna var nog min bästa ide... :D
I förra stallet jag stod i så blev jag och en tjej till anklagade för foderstöld (Trots att detta tydligen hade hänt ca 1mån INNAN jag flyttade in) , så jag tänkte att man kanske kunde lösa så alla kan låsa om sitt foder, så har man eliminerat en bråkfaktor iaf... :o
kommer även ha lås på alla garderoberna, så man kan låsa om sina saker..
Visst, dom får ju skaffa eget hänglås, men möjligheten FINNS ju.. Och skulle det försvinna foder om de inte har haft lås, så får dom ju skylla sig själv... :mad:

Uppdaterar snart igen med bilder när det är färdigmålat och i ordning...
 
Sv: Mitt "Nya" Stall

Ett till fan av dina fina foderlådor anmäler sig:-)
/ C

Haha.. att detta kunde bli så populärt!! :D
Fick ideen när jag satt och grunnade på hur jag skulle lösa så alla kunde låsa om sitt foder eftersom jag ville eliminera en bråkfaktor -foderstölder- :grin:
så då fick de bli lådor... :p

Ideen är välkommen att stjälas... :rofl:
 
Sv: Mitt "Nya" Stall

Tanken om att låsa om sitt foder är säkert välkommen i många stall, de ser ju dessutom himla trevliga ut :). En vidareutveckling så att de var extra lättstädade hade varit ännu mer intressant, kanske med en lucka eller låda i botten.. Fast man kan ju dammsuga sista skrafset annars... fast det kan kanske vara att det finns en låda invändigt som man kan lyfta ut? Ser iallafall trevligt ut! :) Spännande med dessa projekttrådar när man själv är inne i det..
/U
 

Liknande trådar

Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 182
Senast: skogaliten
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 527
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 264
Senast: Roheryn
·
Anläggning Hej! Vi är ganska okunniga om hästar men jag hoppas ändå på en god ton🙏 Vi har ett stall med fem boxar. Stallet är fullutrustat med...
Svar
13
· Visningar
2 050
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp