Sv: Mixad dusch på gymmet
Äh, jag skulle duschat som vanligt ( alltså nummer 1), man är väl inte mer än människa med skavanker som alla andra
. Däremot tycker jag att både nummer två eller andra alternativ ska finnas, då det finns människor som avskyr/inte kan tänka sig detsamma som jag.
Ponera att ni betalar i runda slängar 7000 kr per år för ett träningskort, tränar 2-3 gånger i veckan och att ni alltid brukar byta om och duscha på gymmet, något annat är inte ett alternativ.
Hur skulle ni känna inför att under 1-2 månader få dela dusch med det andra könet. Man har alltså tänkt att under 1-2 månader ska herrar och damer använda samma dusch eftersom man ska renovera ett omklädningsrum i taget. Finns inga duschdraperier i dagsläget och jag vet inte om man tänkt ordna det heller.
1. Ni duschar och visar er näck precis som vanligt fast det är både män och kvinnor närvarande.
2. Ni förväntar er att kunna frysa träningskortet under den här perioden eftersom ni anser att ni inte kan/vill nyttja det.
3. Ni stannar hemma under den här perioden men betalar ändå precis som vanligt.
![]()
Äh, jag skulle duschat som vanligt ( alltså nummer 1), man är väl inte mer än människa med skavanker som alla andra