modellen på pikeurs ridbyxor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 980
H

Havregryn

Kan man hitta vilken modell man har av pikeurs ridbyxor, tittar på de jag har hemma men står ingenstans? eler kanske har de bara en modell som inte alls är skodd? ska inhandla ett par nya men vill veta vilken modell jag ska ha..

Sv: modellen på pikeurs ridbyxor?

aha tack ska kika när jag kommer hem.

nä inte på några av mina byxor.... det står enbart "form" och en sifferkod.

I mina "Judy Jeans" står det på lappen som Sorbe beskriver.
På översta raden står det "Made in Germany", på andra "Judy Jeans".
Sedan kommer en massa annat nummerdravel, storlek och tvättråd på samma lapp.

Centaur, är alla dina av samma modell som kanske inte har infon på lappen?

Vi har haft alla möjliga modeller och storlekar under årens lopp och det har stått i alla byxor...

Dsc02492.jpg

Tack Sorbe, kommer att hänvisa till din bild om någon frågar hur man hittar storlek mm. i Pikeurs ridbyxor så ändra ingenting där bilden ligger (antar att det är på Photobucket som bilden ligger) :bow:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 384
Senast: Silje
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: tara
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka