Modellhästar

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Fold_Nathalie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 68
  • Visningar Visningar 20 148
Sv: Modellhästar

Jag hade mycket väl kunnat vara intresserad men jag ligger i startgroparna att köpa en "sista" modell nu sen får det vara lugnt ett tag och jag ska fokusera mer på att måla och skulptera.

Model Horse $ales Pages är nog den största sidan för försäljning av modellhästar. Annars är ebay ett tips. Du kan också höra med Svenska Modellhästföreningen. Vet att de har salusidor där medlemmar säljer och byter.

Jag hade mycket väl kunnat vara intresserad men jag ligger i startgroparna att köpa en "sista" modell nu sen får det vara lugnt ett tag och jag ska fokusera mer på att måla och skulptera.

Model Horse $ales Pages är nog den största sidan för försäljning av modellhästar. Annars är ebay ett tips. Du kan också höra med Svenska Modellhästföreningen. Vet att de har salusidor där medlemmar säljer och byter.

Ooh, posta gärna bilder på dina skapelser sedan :)

Det ska jag :) Kommer ta ett tag innan de är klara dock, har i princip bara tid att jobba ordentligt med dem på helgerna då jag är så trött när jag kommer hem från jobbet på vardagarna.

kl

Skulle inte folk kunna lägga in lite bilder på sina modeller? Både OF, CM osv.

Det ska jag :) Kommer ta ett tag innan de är klara dock, har i princip bara tid att jobba ordentligt med dem på helgerna då jag är så trött när jag kommer hem från jobbet på vardagarna.

kl

Skulle inte folk kunna lägga in lite bilder på sina modeller? Både OF, CM osv.

Det kan jag göra =) gör det under morgondagen då jag sitter vid datorn.

En av mina gamla repaints. Oljefärg, fingrar, pensel och svamp. Modellen är ca så stor som en traditional men i keramik, gjuten i en färdigköpt form av sambons mor när hon gick på keramikkurs för en faslig massa år sedan. Den var målad i nån rätt gräslig blank brunaktig glasyr.

MegoSpockarabmodelhorse4mars2013006_zpsa473b9ff.jpg

Senast ändrad:

Snygga hästar båda två. Roligt att se en kallblodsodell med tvåfärgat hovskägg, vanligtvis ser man dem bara med helvitt.

@Similitude Håller på med modellhästar, men pga flytt är allihop just nu nedpackade i lådor tyvärr. Ska se vad jag har för bilder när jag kommer hem från jobbet.

Liknande trådar

Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 469
Senast: Mineur
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 158
Senast: Sirap
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 800
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur