modulstall

Leoni

Trådstartare
Har ett gammal ekonomibyggnad tänkte jämna med marken och bygga ett stall istället. Det bli lagom stort för 4 boxar + lite extra utrymme och funderar på dessa modulstall som finns. Verkar ju dösmidigt. Vad är era erfarenheter? Bra eller dåligt? Dyrt? Har begärt offerter från några men eftersom det bara är lösa funderingar än så länge så verkar jag inte få några.. fallgropar?
Hit me!
 
Intressant fråga. Jag har inga erfarenheter av såna, men vill gärna veta mer om modulstall. Jag vill jämföra för, nackdelar och priser för ligghall/lösdrift samt enklare stallbyggnad.
Vilka har du kontaktat för offerter?
 

Liknande trådar

Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
555
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 083
Senast: Ridinglady
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 164
Senast: skiesabove
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 970
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp