• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Bowman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 354

Bowman

Trådstartare
Är det inte hög tid att montén får sitt eget forum vid sidan om galopp och trav? Både för att det skall vara lättare att hitta frågor rörande monté men även för att göra montén mer uppmärksammad...
Undrar...

Sv: Monté...

Det är nog trögt som det är här på trav så¨jag tycker nog att monten får plats på detta forumet..för det är ju ändå trav det handlar om trots allt

Jag håller med martha och Civil, montén är ju absolut en del av trav.

Det handlar ju om travtävling oavsett om det är under sadel eller med sulky.

Jag kan höra med Gunnar om man skulle kunna ha ett prefix med monté som gör att det är enklare att hitta montéfrågorna på travsidan. Om det är något som ni är intresserade av alltså! :D
Snurrfian-moderator

det kan vara en bra idé, det finns ju vissa saker som är olika men många är lika så en egen del är väl kanske lite mycket med prefix skulle vara kanon..

Det är nog trögt som det är här på trav så¨jag tycker nog att monten får plats på detta forumet..för det är ju ändå trav det handlar om trots allt

när de tävlar sprigner de i monté inte trav de heter bara trav:P för de är sulky och utan sulky så heter det moné har själv en travare :P som var grym

Jag är inte alltid så snabb, men nu har jag i alla fall försökt titta på detta med ett eget prefix för monté.
Det är inte helt enkelt att lägga in nya prefix, men det är självklart en möjlighet, jag är dock ganska tveksam i dagsläget.

Jag gjorde en snabb koll av trådarna de senaste månaderna och min uppfattning är att det skapats ca 2-3 trådar per månad om monté, och i princip alla hade ordet monté i rubriken.
Ett eget prefix skulle kanske kunna ge lite fler monté-trådar men jag tror inte man skall överdriva den möjligheten.
Med tanke på att det är så få sådana trådar och att de ändå verkar vara väl märkta med monté i rubriken hittar man nog de ganska bra ändå.

Liknande trådar

Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: Elo
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 296
Senast: Kajsalisa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Ögonblicksbilden du missade....
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur