T

Tessie

Hej jag har precis plockat ut min montélicens men har lite problem att hitta blyvikter.
har en viktvojlock men vet inte var jag ska hitta vikterna någonstans ska upp 10-12 kg kan någon hjälpa mig?? behöver det så snabbt som möjligt.
väntar tacksamt på svar.
 
Sv: Monté

Väg först sadel,m´.m så att du vet exakt hur mycket vikt du ska köpa. Jag väger 48 men med montesadel,väst m.m så behövdes till slut " bara " 5 kg vikt.
Jag köpte på dykaffären. Jag har som små ärtpåsar som väger 1 och 2 kg. Tycker det formar sig mycket bättre för hästen än att ha blyplattor ..
Lycka till
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Petronilla
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 831
Senast: kamomillo
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 878
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp