• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Hairspray
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 742
H

Hairspray

Nån mer än jag som rider monte??=), Tävlar ni?, eller tränar ni bara???

Vill veta hihi:D
Själv så jobbar ja som tränings monteare ( eller vad man säger). Får väl se hur dom går nu i höst höhö:D:devil:

Sv: monte?=)

Jag tror nog att du kanske får fler svar på Trav-sidan ;) Men där finns en del montétrådar redan :)

Men som svar på din fråga så händer det att jag rider monté ibland, brukar galopp och montéträna mitt russ och även en del blodingar ibland :)

Sv: monte?=)

Jag tror nog att du kanske får fler svar på Trav-sidan ;) Men där finns en del montétrådar redan :)

Men som svar på din fråga så händer det att jag rider monté ibland, brukar galopp och montéträna mitt russ och även en del blodingar ibland :)

jahax) haha

Liknande trådar

Ridning Jag har haft häst länge, hoppat lite i perioder. Dressyr och gångartsridning har jag inga problem med, klart jag kan utvecklas mer men...
Svar
3
· Visningar
413
Senast: Freazer
·
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
541
Senast: iliedtoday
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
556
Senast: Edla
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 546
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka