Monty Roberts video/dvd

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare tub1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 933
T

tub1

har någon en video/dvd att sälja med monty roberts som gäller lastning. jag måste bara ta tag i att lastträna min häst.

om jag har förstått rätt så är det fix up 2 eller loud up dvd som skulle vara av intresse för mig.

har nån en sån till salu?

Sv: Monty Roberts video/dvd

Skulle rekomendera Ellen Oftads video hästar med problem (1 och 2)
dem är jättebra och tar bla upp lastträning.

va bra att få tips.
var får jag tag på dessa?

Ellen Oftads video 1 och 2 finns att låna på biblioteket i Sala. Fråga ditt eget bibliotek om de kan låna hem, har själv lånat filmerna där. De är väldigt lärorika

Om du skall ha Montys lastning skall du ha Fix Up Dvd, där får du med mycket även lastningen eller hans Load Up som bara är lastning.

Vem är Ellen Oftads och finns det någon hemsida om henne?

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 120
Senast: Piaff
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 053
Senast: Juli0a
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 763
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025