Mopedister jagade hästar

Sv: Mopedister jagade hästar

Vilka JÄVLA idioter!!! Jag har min häst i det stallet och är helchockad. Hur fan kan man bara komma på en sån idé?! Rena turen att ingen häst skadades allvarligt!!
 
Sv: Mopedister jagade hästar

Jagas med bil??? Det borde betyda att det är en person som är minst 18 år. Men om inte så åker de väl dit för olovlig körning på sin höjd...Hoppas det går att följa utvecklingen, ska bli "intressant" att se var en sådan händelse leder till för straff. Jag kan tänka mig ett och annat alternativ för dessa idioter:devil::mad::eek:
 
Sv: Mopedister jagade hästar

:eek: man blir chockad :eek: Hur i helvete kan man komma på att göra en sådan sak :confused:

Hoppas dom åker dit och får straff!
 
Sv: Mopedister jagade hästar

Det är så hemskt.. Det finns ju vuxna människor som tycker att det är kul att gasa lite extra när det åker förbi en häst..? Hoppas det får ett riktigt ordentligt straff!
 
Sv: Mopedister jagade hästar

Fan vad arg jag blir! :mad: folk är fan dumma i huvudet! Man kanske ska jaga dem med mopeder istället.

Helt sjukt, kör folk förbi en älg stannar de ju direkt. Det är ju nästan samma sak egentligen. Att köra på en häst blir ju samma skador på bilen och de som sitter i.
 
Sv: Mopedister jagade hästar

Och så säger folk att det inte finns onda barn! :grin:

J-a idioter!
Vore det någon rim och reson i svensk lagstiftnining så blev ju bilföraren av med körkortet i minst några år, och ungarna på mopparna kunde få räkna med att få körkortstillstånd någon gång i 30-årsåldern.
+ ett kok stryk...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En olycka har skett på E4 utanför Skellefteå. Enligt Norran är sex personer och en häst inblandade.
Svar
1
· Visningar
621
Senast: MissFideli
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 034
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 531
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp