Mörkbruna stövlar

Breccia_

Trådstartare
Ja, riktigt mörkbruna. Ingen ljus, rödaktig färg.
Såg ett par jättefina hoppstövlar (såklart) som var typ choklad/nötbruna på Eko;- förra veckan men det kan jag ju knappast studsa runt i. Dessutom förstod jag aldrig vad det var för märke.
Tips? :)
Ska ha det som hemma/tränings-stövlar. Har insett att mina svarta snart ger med sig och dom är för stora och för korta.

Sv: Mörkbruna stövlar

Dom jag köpte finns i mörk mörk brun också, nästan svart.
http://www.denirobootco.com/

Om det blir nåt tävlande på oss nån gång så tänkte jag köpa såna i mörkbrunt.

Och sån btw bara så har jag sett att många av dom "stora" har ljusbruna stövlar till vardags. ;) Tex Anky.

Senast ändrad:

Moka :love: Underbara ju!
Jo tack, Markne, Brink o.s.v. har ju alla ljusa stövlar till vardags, nog att brunt ändras med tiden men dom måste ju ha vart så jävla ljusa till att börja med :p
Marknes är ju röda :eek:

Tycker de flesta stöveltillverkare erbjuder mörkbruna stövlar. Iaf petrie, könings och levad. Det brukar finnas tre olika bruna nyanser att välja mellan. Mörkbrun, rödbrun och en mer gulaktig cognac

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 498
Senast: Edla
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 859
Senast: Snurrfian
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 437
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag åkte till privatlektionsstället vid världens ände igen med ett par vänner, och var helt inställd på att sitta på dressyrbjässen. Men...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka