Möss framme när det regnar?

MissFideli

Trådstartare
Det regnar här och har gjort i några timmar nu. Fia är ute och har hittills kommit hem med minst 2 möss. Den ena räddade jag (dumma matte :cool: ) men den andra var död. Men 2 st på nån timme ! Och Fia kommer in och ska ut direkt igen, trots regn så nått kul är det där ute. Kommer möss generellt fram när det regnar?

Sv: Möss framme när det regnar?

Det kanske rinner ner vatten i deras bon? Eller var det maskar. Haha.

Sv: Möss framme när det regnar?

Kanske det. Den jag räddade var pytteliten. Måste ha varit en unge. Men jag kanske gjorde den en björntjänst för den haltade när jag tog bort katten.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 647
Senast: Ceta
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka