Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

Lejonelle

Trådstartare
Jag funderar på att byta klubb. Undrar om det är någon här som tränar på Motala brukshundsklubb eller vet om det är en trevlig klubb?
 
Sv: Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

Jag har aldrig varit där själv men min kusin har tränat där en del och säger att det är bra med mycket trevliga människor :)

Är inte du medlem i LBK nu? Trivs du inte?
 
Sv: Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

min kusin har tränat där en del

Är det SBK Motala som din kusin tränar på? Jag har förstått att det finns något som heter Motala Hundsällskap också men tror inte de är anslutna till SBK.
 
Sv: Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

Nu var jag tvungen att tänka efter men jo jag tror det är SBK Motala. Nära borensbergsvägen och kolmetorpsvägen.
 
Sv: Motala Brukshundsklubb, nån som tränar där?

Jag har inte varit där, men tränat på Dittes hundkurser inne i motala. De är riktigt duktiga.
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 287
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 395
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 093
Senast: Dentaku
·
Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
672
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp