• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Snicks
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 815
Sv: *.mov

Windows Media Player eller Quick Time Player (kan spelas på många andra spelare också, men är dem vanligaste), bara att välja vilken du föredrar.

Nja vad jag vet så är det nästan enbart QuickTime Player som klarar det inte Windows Movie Maker.

Jasså?? Säg det till min Media Player då, kollar i stort sett varje dag med den på .mov-filmer!
Vem har snackat om Movie Maker? ;)

Då får jag säga till den att tipsa min åxå ;)
Sorry skrev lite för fort där.

Fast då är det nog troligt att du har fått någon codec som går att du kan köra MOV filer på WMP för standard tror jag inte att det går fast jag har inte testat ska erkänna för jag kör ju in QuickTime för att få plugin så man ser lite film trailer direkt på webbläsaren.

Nåt codec är mycket möjligt att det har slinkit in. Man fipplar så mycket med datorn att man inte vet vad man stoppat i längre! :D
Kan ju vara lättare att använda QuickTime för .mov (om man inte är som jag, testar allt!) :smirk:

meodeo skrev:
Nåt codec är mycket möjligt att det har slinkit in. Man fipplar så mycket med datorn att man inte vet vad man stoppat i längre! :D
Kan ju vara lättare att använda QuickTime för .mov (om man inte är som jag, testar allt!) :smirk:

Jag testar inte allt. Så quicktime får det bli.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: fejko
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 041
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur