Jen80

Trådstartare
Är lite nyfiken på detta, om vilka resultat era hästar har fått av det.
Favina är Mycket mottaglig för det och blir from som ett lamm när lådan kommer fram :cool:. Hon behandlas inte med moxan direkt på akupunkturnålarna ska kanske tilläggas, utan får dem "var för sig".

Positivt? Negativt?
Seså, jag är nyfiken! Era erfarenheter tack! :D

En av mina hästar fick moxa på nålarna, det var det bästa tyckte hon, men den andra avskyr nålarna så hon fick moxa ovanför stället och slapp nålar.
Nu var det ett tag sen och jag kan inte säga om det hjälpte, det har definitivt inte skadat i alla fall.

Jag gillar stämningen som blir när man moxar.

/P

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 548
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 890
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 647
Senast: Raderad medlem 142658
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig... 2
Svar
22
· Visningar
6 407
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V