elfi

Trådstartare
Idag blev jag filmad med min mobil när jag rider, eftersom jag ska skicka in till skolan jag ska gå på så min häst får följa med som skolhäst och nu när jag fört över filmerna från mobilen är dom i mp4-format och min dator accepterar inte det.

Finns det något man kan göra för att kunna öppna dom i wmv format? Wmv är väl det formatet man kan ladda upp på youtube också?

Jag vill helst inte ladda hem nåt program från någon hemsida, gjorde så förut och fick virus och skit på förra datorn. :crazy:

Sv: mp4?

Tror inte det, eller jag vet inte jag konverterade & laddade upp men youtube gjode nåt så den blev upp&ner.... valde annat ställe

Sv: mp4?

Så det går att konvertera iaf? *jag har noll koll på datorer, as usual*

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 171
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 744
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka