MSN användare m autosvar?

Sv: MSN användare m autosvar?

Men nu får jag istället en massa förfrågningar på min msn som jag säger nej till, eftersom namnen är så knepiga (misstänker att det är något lurt). Får ni ockås konstiga "vänner-förfrågningar"?

Vad är det för konstigt då?

Jag skulle gissa att jag får förfrågningar från folk med konstiga adresser också. Accepterar som sagt alltid, om det är en skum typ är det bara att blocka.
 
Sv: MSN användare m autosvar?

-kl-

Fick nyss en föfrågan till..Om man råkat acceptera en gång tidigare, kommer
det då att fortsätta?
 
Sv: MSN användare m autosvar?

Nu kan jag inte på rak arm säga vad det stått för msnadress, men tillräckligt skum för att jag inte accepterar. Jag accepterar inte vem som helst, då vissa viruslänkar har skickats ändå trots blockning.
 

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Sarah415
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
623
  • Artikel
Dagbok Sing me to sleep Sing me to sleep I'm tired and I I want to go to bed Sing me to sleep Sing me to sleep And then leave me alone Don't...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Har funderat en stund på om jag ska posta en dikt jag skrev ikväll och blev lätt road nu när jag oroar mig för att ångra mig om jag gör...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp