MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Shark

Trådstartare
Lite smått irriterad.. Det stödjer tydligen inte XP proffessional längre! Så nu får jag sitta på web messenger, och det är ju inget vidare, försökte installera en äldre verion av MSN men det hjälpte ju inte, man var tvungen att ha den senaste. Finns det något annat program man kan prata vi MSN på?? :mad:
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Jag sitter på xp nu och snackar på msn.
Funkar hur bra som helst:confused:
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Såhär står det på deras hemsida:

Operativsystem: Microsoft Windows XP SP2 eller senare, eller Windows Vista

(Windows XP Professional x64 Edition stöds inte.)

:mad:
jag kan inte logga in eller installera, kommer bara upp en ruta att det inte stödjs.
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Det går inte att gå in på Microsoft hemsida och uppdatera då? Service Pack 2 (SP2) går iallafall att ladda ner därifrån har jag för mig...
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

:confused: jag är inte så himla hajj på det där haha. Vad skulle den göra för nytta?
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Service Pack är ett paket med uppdateringar och förbättringar som man har gjort för operativsystemet efter det att det släppts på marknaden. Alla Service Pack till XP finns att ladda ner gratis på Microsofts hemsida.
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

ska testa detta och se om det hjälper! Riktigt segt o va inne på web messenger, helt otroligt segt!
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Du tror inte du får bättre svar om du vänder dig till MSN:s support? :angel:

De har en mycket bra support på svenska :idea:
 
Sv: MSN Messenger, vad är detta!?!?!

Såhär står det på deras hemsida:

Operativsystem: Microsoft Windows XP SP2 eller senare, eller Windows Vista

(Windows XP Professional x64 Edition stöds inte.)

:mad:
jag kan inte logga in eller installera, kommer bara upp en ruta att det inte stödjs.
Jag kör XP prof. 32-bits versionen, msn messenger funkar.

Du kör 64-bitars professional, och på den funkar det uppenbarligen inte. Kolla länken ovan för svar.
 

Liknande trådar

Hemmet Någon jag känner hade översvämning i sin hyresrätt, en olycka. Denne anmälde det hela till värden och förklarade vad som hänt, mått skit...
2
Svar
38
· Visningar
3 562
Senast: Lingon
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 048
Senast: jemeni
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 639
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
707
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp