MSN problem HJÄLP

Status
Stängd för vidare inlägg.

Halifaxen

Trådstartare
De är så att jag inte kunde komma in på min MSN för några månader sedan så jag fick starta en ny. "jobbigt"..... Men nu vill jag jätte gärna kunna komma in. Står hela tiden att de inte går. Att jag måste ändra lösen ord och grejs. Sen när man gör som de står så står de bara att de har skickats ett mejl till den adressen. MEN hur fasiken ska jag få ta på de när jag inte kan logga in på varken hotmailen elelr MSN...

Vads ka jag göra... Måste komma åt den juh!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
21 705
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 439
Senast: Edla
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 907
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Jag blir tokig på alla lösenord, inte bara de nödvändiga som bankid, bank login och liknande utan alla andra. FB, IG, Twitter (iofs har... 2
Svar
28
· Visningar
2 026
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka