Muck boot - scam?

Mina höga muck boots är fortsatt jättefina efter ett år drygt, hade de pajat innan det hade jag reklamerat. Jag spolar av dem, men det är främst för att inte dra in massa skit i hem och bil.
Jag funderade på att reklamera faktiskt, men i slutänden orkade jag inte. Fast några muckboots blir det aldrig igen. Tyvärr, för de är som sagt väldigt sköna att gå i.
 
Jag är på mina andra muckboots, de första höll åtminstone i 3 år (kanske 4?). Förra hösten köpte jag ett nytt par och de ser fortfarande oanvända ut trots att jag bott i dem mer eller mindre.
 
Haft mina Muckboot Arctic Adventure i… 8–10 år, i stall och långa hundpromenader på myrar och i lera. Som nya!
 
Mitt problem har varit att de är så hala på blött gräs. Och om det är frost nästan oanvändbara pga. livsfara.
Mina är ett antal år nu, kan inte säga om det förändrats eller om det skiljer sig mellan modeller.
 
Mitt problem har varit att de är så hala på blött gräs. Och om det är frost nästan oanvändbara pga. livsfara.
Mina är ett antal år nu, kan inte säga om det förändrats eller om det skiljer sig mellan modeller.
De verkar vara VÄLDIGT olika. Jag hade aldrig några problem med att mina var hala, vare sig på blött gräs, is eller snö. Jag älskade att gå i mina, tills de gick sönder alldeles för snabbt för något som är så dyrt... :(
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 905
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp