• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare SomethingCorporate
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 886
S

SomethingCorporate

Håller på att sy kläder till min naknahund och försöker hitta något att sy muddar av.
Vad använder folk?
Har försökt googla och det enda jag hittat är muddväv och vad jag förstår så är dom alltså 1 meter breda så alltså viker man till dom själv?

Jag vill bara höra att jag har förstått rätt innan jag beställer hem fel sak.

Sv: Mudd

Gå in på en välsorterad tygaffär, de borde kunna hjälpa dig. Jag menar, det måste finnas färdiga att bara sy på. De som syr sina egna kläder, eller till barnen måste ju få sina grejer någonstans.

En del muddväv säljs på bredd och en del säljs på "tub". Vilket som är iallafall väldigt enkla att vika till till en lagomt stor mudd för vad man nu vill ha. :)

Juppi man viker själv. Kanske en liten bild när du är klar?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 491
Senast: __sofia__
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 191
Senast: super
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur