S

SomethingCorporate

Håller på att sy kläder till min naknahund och försöker hitta något att sy muddar av.
Vad använder folk?
Har försökt googla och det enda jag hittat är muddväv och vad jag förstår så är dom alltså 1 meter breda så alltså viker man till dom själv?

Jag vill bara höra att jag har förstått rätt innan jag beställer hem fel sak.
 
Sv: Mudd

Gå in på en välsorterad tygaffär, de borde kunna hjälpa dig. Jag menar, det måste finnas färdiga att bara sy på. De som syr sina egna kläder, eller till barnen måste ju få sina grejer någonstans.
 
Sv: Mudd

En del muddväv säljs på bredd och en del säljs på "tub". Vilket som är iallafall väldigt enkla att vika till till en lagomt stor mudd för vad man nu vill ha. :)
 
Sv: Mudd

Juppi man viker själv. Kanske en liten bild när du är klar?
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 982
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: Enya
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 653
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp