Munchausen by proxy

Sv: Munchausen by proxy

Happ, där ser man hur det bli när man är för långsam ;)

Senast ändrad:

Japp riktigt illa är det...eller ja det blir illa för min gubbe som får krångla med videon och greja *skyller ifrån sig* :angel::)

Japp riktigt illa är det...eller ja det blir illa för min gubbe som får krångla med videon och greja *skyller ifrån sig* :angel::)

Ja jag har inte ens något att spela in det på ! :eek::p Om jag då itne tar mina gamla filmer om Arkiv X.... som gammalt arkiv x fan så fyar jag mig redan innan jag hunnit tänka klart den tanken, så jag lär få glo på tv sådär dags i alla fall. :D

Slå mig inte nu ;)
Jag hade tänkt och säga till dig igår när jag såg reklamen för det men jag glömde :o
F'låt!!
Jag hann och tänka att detta skulle nog intressera Enya och sedan försvann den tanken någon annanstans :crazy:

Slå mig inte nu ;)
Jag hade tänkt och säga till dig igår när jag såg reklamen för det men jag glömde :o
F'låt!!
Jag hann och tänka att detta skulle nog intressera Enya och sedan försvann den tanken någon annanstans :crazy:

:o Hoppsan känner du mig så väl?:eek:

Jag har boken som nämns tidigare i tråden, såg den på dagis när jag städade och köpte den någon dag senare. Sträckläste den samma dag! Och passade då också på att läsa lite om det på internet.

Faktiskt väldigt intressant!

Jag sak dock inte slå dig, kan ju skylla mig själv som inte tittar på Dr Phil;)

Haha vet hur det är, skall ta och avliva några av mina gamla "kvinnofängelset band" det känns i hjärtat (ja jag är en tönt) :angel::crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 281
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 095
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 674
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om skilsmässa
  • Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025

Hund, Katt, Andra Djur