Bukefalos 28 år!

Musik hjälp!

killikill

Trådstartare
Hej!

Jag kan inte lyssna på musik. Om jag klickar, höger klickar eller ska tabort en låt så startas datorn om.
Har varit så ett tag nu, men nu är jag less ;)
Har provat med olika program men det hjälper inte, har Windows Media Player nu.
 
Sv: Musik hjälp!

Är det så här med all musik? Vilka filtyper använder du? Blir det så här när du skall ta bort en låt i programmet eller tex utforskaren (direkt från hårdisken)?
 
Sv: Musik hjälp!

Ja, all musik.
Vad menas med filtyper typ mp3 format och sånt? :o
Alla är iaf mp3 format.
Om jag ska utforksa den så startas datorn om.
 
Sv: Musik hjälp!

Jag skulle gissa på att du kan ha ett virus men det är jättesvårt att säga. Rör det sig bara om musikfiler? Pröva oxå att uppdatera windows samt ditt virusprogram och försök med ett nytt musikprogam
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: Enya
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Smoothi
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
385
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp