Spela hög musik i bilen

Smoothi

Trådstartare
Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu har jag en fråga till er som gör det eller känner nån som gör detta. Varför spelar man så hög musik i bilen så att polisen kommer? Vill man ha uppmärksamhet/visa på vilken dyr musikanläggning man har i bilen eller vill man att andra ska höra den musik man spelar och isf varför? Eller finns det andra orsaker? Den andra frågan, hur är det att sitta i bilen och lyssna till en sådan ljudnivå? Hörs det bra? Är det njutbart? Bryr man sig om sin och andras hörsel om det sitter fler personer i bilen?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har gått 24 gånger hos psykolog nu, har sista på onsdag. Det enda jag fått höra innan är hur bra det är, så jag tror mina...
2
Svar
35
· Visningar
3 992
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 138
Senast: alazzi
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 541
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp