Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kan inte lyssna på musik. Om jag klickar, höger klickar eller ska tabort en låt så startas datorn om.
Har varit så ett tag nu, men nu är jag less
Har provat med olika program men det hjälper inte, har Windows Media Player nu.
Är det så här med all musik? Vilka filtyper använder du? Blir det så här när du skall ta bort en låt i programmet eller tex utforskaren (direkt från hårdisken)?
Jag skulle gissa på att du kan ha ett virus men det är jättesvårt att säga. Rör det sig bara om musikfiler? Pröva oxå att uppdatera windows samt ditt virusprogram och försök med ett nytt musikprogam
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Juridik & Ekonomi Förutom att du behöver en samtalskontakt så tänker jag att dina barn behöver en samtalskontakt. Inte den på några månader, men de andra...