Musik hjälp!

killikill

Trådstartare
Hej!

Jag kan inte lyssna på musik. Om jag klickar, höger klickar eller ska tabort en låt så startas datorn om.
Har varit så ett tag nu, men nu är jag less ;)
Har provat med olika program men det hjälper inte, har Windows Media Player nu.

Sv: Musik hjälp!

Är det så här med all musik? Vilka filtyper använder du? Blir det så här när du skall ta bort en låt i programmet eller tex utforskaren (direkt från hårdisken)?

Ja, all musik.
Vad menas med filtyper typ mp3 format och sånt? :o
Alla är iaf mp3 format.
Om jag ska utforksa den så startas datorn om.

Jag skulle gissa på att du kan ha ett virus men det är jättesvårt att säga. Rör det sig bara om musikfiler? Pröva oxå att uppdatera windows samt ditt virusprogram och försök med ett nytt musikprogam

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 705
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
404
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III