Muskelbyggande...?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare OX_Arab
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 657
O

OX_Arab

Sköter en häst på 5år som är väldigt omusklad och även lite för tunn, skulle gärna vilja ha lite tips på hur jag kan få henne att muskla på sig. För tillfället skrittar jag bara och travar väldigt lite.
Skritta i backar och longering med chambon är tips jag redan fått, men har någon möjligen nått mer tips?

(råkade visst skriva i fel forum men men....)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Muskelbyggande...?

Vad får hästen att äta? Analysvärden på grovfodret? Jag tycker det låter som en kombination av häst som inte riktigt växt klart och en anings proteinbrist...
Mycket dressyr i skritt är bra för att bygga muskler.

/JES

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
556
Senast: Jahopp
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 248
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 171
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur