Mustangfoder

E

elronne

Är det någon som använder mustangs foder?
Är lite nyfiken på det...
 
Har börjat ge Mustang Original till en häst som är väldigt petig med maten. Mustangfodret är ju smaksatt med äpple vilket gör att denna häst mumsar kraftfoder som bara den :d
 
Idag var jag och köpte Mustang Original, då fick jag höra att det var smaksatt med äpple.
I förra veckan köpte jag nämnligen deras vitaminer(pulver) hästen verkade verkligen gilla det! Jag tyckte det luktade gott. Men visste inte det var äpple.KUL! :rofl:
Jag hoppas pållen är lika förtjust i pelletsen, men det tro jag! :banana:
 
hej jag har börjat med mustang müsli utan havre.. den innehåller bla. morötter och är dessutom smaksatt med äplle..min häst älskar det...=)
 

Liknande trådar

Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
251
Senast: Milene
·
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: sweep
·
Hästvård Hej! Jag bor i en villa på landet. Ungefär 100 meter från mitt hus går tre mustanger i en väldigt stor hage. Dock har denna hage på...
2
Svar
32
· Visningar
3 583
Juridik & Ekonomi Om någon här sparar i stabila utdelningsaktier vilka sparar ni i ? Jag vill öka mitt innehav i detta och är därför lite nyfiken på vad...
Svar
10
· Visningar
718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp