Mustangfoder

E

elronne

Är det någon som använder mustangs foder?
Är lite nyfiken på det...
 
Har börjat ge Mustang Original till en häst som är väldigt petig med maten. Mustangfodret är ju smaksatt med äpple vilket gör att denna häst mumsar kraftfoder som bara den :d
 
Idag var jag och köpte Mustang Original, då fick jag höra att det var smaksatt med äpple.
I förra veckan köpte jag nämnligen deras vitaminer(pulver) hästen verkade verkligen gilla det! Jag tyckte det luktade gott. Men visste inte det var äpple.KUL! :rofl:
Jag hoppas pållen är lika förtjust i pelletsen, men det tro jag! :banana:
 
hej jag har börjat med mustang müsli utan havre.. den innehåller bla. morötter och är dessutom smaksatt med äplle..min häst älskar det...=)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag bor i en villa på landet. Ungefär 100 meter från mitt hus går tre mustanger i en väldigt stor hage. Dock har denna hage på...
2
Svar
32
· Visningar
3 551
Foder & Strö Som rubriken lyder. Vad har ni för upplevelse med den? Den är ju relativt ny. Jag har den till min pojke nu och testar eftersom han...
2
Svar
26
· Visningar
2 334
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 322
Senast: Shixle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
846

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp