mustaschfrisering

escodobe

Trådstartare
Nu börjar tibbens schnazuermustasch bli lite för lång och det droppar massa vatten över hela lägenheten när han dricker.
Hur friserar man den snyggt?

Sv: mustaschfrisering

Med en effileringssax! Då slipper du skarpa kanter och kan forma mustachen som en "mjuk boll" - a la toaborste :D - om så önskas!

/Swat

Sv: mustaschfrisering

Någpn som har tips på en bra effileringssax eller spelar det ingen roll vad man köper?
Brukar lämna bort dvärgen, men ibland önskar jag att jag kunde frisera till ögonbrynen lite själv eftersom de växer som ogräs och han knappt ser något...Har provat med en vanlig hårsax men det blir så fula kanter.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 299
Hundhälsa Hunden har fått hotspot och därmed tratt. Självklart är allt elände just nu. Hon tycker hon knappt kan röra på sig och fattar inte hur...
Svar
11
· Visningar
986
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 533
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka