mustaschfrisering

escodobe

Trådstartare
Nu börjar tibbens schnazuermustasch bli lite för lång och det droppar massa vatten över hela lägenheten när han dricker.
Hur friserar man den snyggt?

Sv: mustaschfrisering

Med en effileringssax! Då slipper du skarpa kanter och kan forma mustachen som en "mjuk boll" - a la toaborste :D - om så önskas!

/Swat

Sv: mustaschfrisering

Någpn som har tips på en bra effileringssax eller spelar det ingen roll vad man köper?
Brukar lämna bort dvärgen, men ibland önskar jag att jag kunde frisera till ögonbrynen lite själv eftersom de växer som ogräs och han knappt ser något...Har provat med en vanlig hårsax men det blir så fula kanter.

Liknande trådar

Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
754
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 311
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
856
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hunden har fått hotspot och därmed tratt. Självklart är allt elände just nu. Hon tycker hon knappt kan röra på sig och fattar inte hur...
Svar
11
· Visningar
986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka