My Horse And Me

Modest

Trådstartare
Detta spelet är ett irritationsmoment för mig :p

Detta pga av att hästen hela tiden springer i fel galopp!
I vänster varv, galopperar den i höger galopp,
och sen när man byter varv, byter den även galopp.. :cool:

Men jag har hittat dokument i "spelmappen" med namn "canter_left" , "canter_right" & "canter_switch"

Finns det någon möjlighet att fixa & trixa lite så att hästen får rätt galopp?
Dokumenten är fyllda med "lustiga" tecken, men när jag söker på "leg" får jag upp en del..
I så fall, hur gör jag?

Luddigt & långt, men hoppas att nån vill hjälpa mig? :bow:
 
Sv: My Horse And Me

kan svara utan att hjälpa dig om det är det du är ute efter... :o kan ingenting om progrmaering wse, men hoppas du lyckas :)
 
Sv: My Horse And Me

I det stör jag mig att hästen hoppar i alla lägen :angel:. Försöker man svänga förbi då hoppar hästjävlen hindert:devil:! :angel::angel::angel:

Mvh
Emma
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 089
Senast: skuggi
·
M
IT & mobiler Hej! Jag fick precis hem spelet My Horse And Me, och installationen går hur bra som helst. Men när installationen är klar så hittar jag...
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: Eijya
·
Fritid Jag har ganska precis skffat wii och funderar på att köpa My Horse and Me till det. Jag har dock ganska dåliga erfarenheter av hästspel...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Jojjosan
·
D
IT & mobiler -------------------------------------------------------------------------------- vet inte om jag är inne på rätt tråd här men jag tar...
Svar
5
· Visningar
3 557
Senast: Sacha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp