Bukefalos 28 år!

Myggor inomhus i extrema mängder

karamelldrottningen

Trådstartare
Just nu inte så extrema förhoppningsvis men har varit. Men fortfarande är det flera som dyker upp med jämna mellanrum.
Alla fönster har varit stängda hela dagen och bara snabbt öppnar dörren vid in och ut passering.
Aldrig varit med om något liknande.
Det är något som är märkligt med alltihop.
Varifrån kommer de? Kan de är passera genom en AC?
 
Just nu inte så extrema förhoppningsvis men har varit. Men fortfarande är det flera som dyker upp med jämna mellanrum.
Alla fönster har varit stängda hela dagen och bara snabbt öppnar dörren vid in och ut passering.
Aldrig varit med om något liknande.
Det är något som är märkligt med alltihop.
Varifrån kommer de? Kan de är passera genom en AC?
Förvarar du ved inomhus till någon spis?
 
Veden kan absolut vara en bov. Insekter kan också komma in genom tex ventilationen/ventiler.

Sidenote: min sambo har varit med om att mygg fullkomligt vällt ur träd som tagits ner (som tagits ner för att de börjat ruttna - håliga i stammen). Jag ryser vid tanken.
 
Mina föräldrar har eldat med ved sen de köpte 30 år sedan, myggjävlarna har alltid kommit in med veden. Så se till att du har ved i pannrummet i källaren med stängd dörr typ... :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 908
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 563
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 776
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 495
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp