MYRJÄVLAR !!!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 557
Jag fick myrinvasion i min lägenhet och fick myrdosor, det räckte dock inte utan de fortsatte dyka upp (mitt i vintern dessutom!). Bostadsbolaget fick ringa ut anticimex som kom och sprayade lägenheten med läskiga kemikalier, jag och katten fick inte vistas där på ett dygn.

Jag testade själv först med kanel och att låta döda myror ligga kvar men det funkade inte. De undvek kanelen först men kom sedan på andra vägar som de kunde ta!

Bakpulver blandat med florsocker har funkat klockrent när jag testat ett antal gånger. Har återkommande problem varje år men efter en sträng av blandningen är de borta efter någon dag.

Liknande trådar

Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 307
Fritid Nästa helg ska jag och snart 8-åriga dottern till Malmö för att gå på konsert. Har ni några tips på andra aktiviteter som är passande...
Svar
0
· Visningar
164
Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 338
Fritid I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar...
Svar
7
· Visningar
629
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka