JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag och Silver Enterprise myser efter en lyckad dressyrlektion
Hästvård
Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Hästvård
Hej! min häst djupt gnäggade idag när jag myste med henne i hagen och hade huvudet tryckt på min axel har inte haft henne så länge men...
Hästvård
Är det normalt att dom kan få svårt att få fram ett "rejält" gnägg, typ som gamla msk:or som får svagare röst också? Det är liksom ingen...
Tjatter
Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump:
Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36
37
38
Hönstråden II
Lantbruksdjur Ska snart beställa ett gäng avelsägg av en annan färg av dvärgorpington än den vi har. Och så tänkte jag prova kläcka fram lite egna...
Kilauea
18 minuter sedan
Svar: 1 934
Visningar: 186 791
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...
Piaff
Igår kl 23:30
Svar: 27
Visningar: 895
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Det vet jag ju! Där har vi hängt med sedan trådstarten. :love: Det är så fantastiskt hur fort det går!
Sel
Igår kl 23:00
Svar: 1 552
Visningar: 132 142
Djur
Atletix
Hästvård Arginin ska vara ett mirakelmedel för att minska sockerupptag och rekommenderas ofta till fånghästar. Så det kan nog haft bra effekt på...
Fiorano
Igår kl 23:06
Svar: 231
Visningar: 23 509
Vård