Mysiga och fina fleecetäcken med hals!

Fashionistan

Trådstartare
Jag behöver 2 riktigt mysiga och fina fleecetäcken med hals, börjar bli för kallt för att bara ha ett vanligt efter träningarna nu!
Gärna svarta, men alla färger går bra, det är passform och kvalité som är viktigast!

Stl 145 eller 155 (vill inte att halsen ska sitta tight och "strypa" henne om hon ligger ner och sover med täcket på sig)

Sv: Mysiga och fina fleecetäcken med hals!

O just det, GÄRNA avtagbara gjordar så att man kan ta av när man skall transportera och sätta på när dom ska in i box! :laugh:

Ska kolla upp det! :D

Satte in fel bild först, på nya bilden finns alla färger med, dvs svart, marinblå osv. Jag använde lös täckesgjord, funkade bra. Har inte Eskadron också något liknande (kanske med gjordar)?

Hittade ett snyggt hos Equiline som heter SHEFFIELD, kan detta vara något?

Så kanske man bara kan sätta på en gjord i boxen?

Det här har jag liggandes hemma. Det är flecceinsida och sen är utsidan något annat material som inte drar åt sig så mycket strö om hästen ligger ned i boxen. Tycker det ser mörkblått ut på bilden men det är svart i verkligheten.

http://modernhorse.e-butik.se/?cat_id=19&head_id=0

Såg nu att länken inte gick direkt till täcket, men gå in För hästen - täcken också är det multitäcket jag syftar på.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 527
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 618
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 454
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka