Mysigare stämning

K

Kryptonit

Hur gör ni för att få mysigare stämning i stallet?? ALltså mer trivsamt för både två och fyrbenta?? Behöver lite tips ska göra lite mysigare i stallet i veckan x)

Sv: Mysigare stämning

Till hästarna kan man ju mocka extra fint, göra rent väggar och krubbor mm. Man kan städa och sopa gången så att det blir fint och rent. Det blir också mysigt om man har på någon lugn musik, tex. lugna favoriter! I sadelkammaren kan man ha kaffe/te-kokare och sen kan man ju baka och ställa tex. några bullar på ett fat bredvid.

Lite tips i alla fall! Någon speciell anledning till att du ska göra mysigt? :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 639
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 637
Senast: Ceta
·
Mat Två skotska vänner ska fira bröllopsdag i Stockholm i början av december och har frågat mig om restaurangtips. Jag är inte jättebra på...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: EmmaN
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka