Mystiska kotsenbensfrakturer

Sv: Mystiska kotsenbensfrakturer

Många människor tycker också att det är så svårt att ifrågasätta en veterinär eller läkare. Det känns fel att "säga emot" en auktoritet och om det är en veterinär som man brukar anlita så kanske det känns som om man inte litar på och sviker veterinären. Det är lite synd tycker jag. Många veterinärer tar säkert illa upp också, vissa läkare gör det definitivt, men då är det dags att byta tycker jag! Jag har en vet. som är tvärt om. Hon vill gärna veta vad andra vet. har sagt om jag åker i väg till ett annat ställe för att få en till åsikt och hon vill även alltid ha uppdateringar efterhand så att hon kan lära sig mer. Fram för sådana veterinärer och läkare tycker jag!!

Oj, nu blev det lite OT, det var inte meningen....:o

Lycka till önskar jag igen i alla fall!

Vad kul att läsa att det gått så bra,grattis och lycka till i framtiden!.Jag ska på åb med mitt sto v19,blev op i höstas,håll en tumme.

tya

kan tala om att pb sa det samma om min häst som han op i mars i fjol. och han är i stort sett utdömd. Han sa att han skulle vara frisk efter tre veckor. Jag håller inte för honom.

kan tala om att pb sa det samma om min häst som han op i mars i fjol. och han är i stort sett utdömd. Han sa att han skulle vara frisk efter tre veckor. Jag håller inte för honom.

Fast i mitt fall borde du iaf hålla för honom. Han var ju den enda som sa att det inte skulle gå. Min hovslagare sa iaf är det någon av alla veterinärer som du ska lyssna på så är det han.

Vad var det för fel på din häst?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter... 2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 445
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: Edla
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31