Nackproblem pg. min ridning.

Sv: ont i nacke efter avfallning

Du ska absolut kontakta sjukhus fast det är helg. Speciellt med tanke på försäkringar är det noga att skadan är dokumenterad tidigt.
Krya på dig

väntar på skjuts nu.. ska åka in o kolla..

min höger arm känns konstig och halsen känns svullen, osv
så dom tyckte att det var bra att åka in

sweep skrev:
väntar på skjuts nu.. ska åka in o kolla..

min höger arm känns konstig och halsen känns svullen, osv
så dom tyckte att det var bra att åka in

Inte en minut för tidigt, som jag sa på MSN :eek: och "Xtramamma" väntar på SMS-rapport, lite senare. :love:

"När man talar om trollen!"

Sms'et kom!

"Så, det var bara muskeln. Så det var ingen fara."

Tack och lov, säger en nagelbitande IngelaH, som kände igen "frökens" symptom och senare fick diagnosen "Spinal Contusion", dvs krossad förskjuten nackkota, med ryggmärgsskada och operation som följd. Behöver jag säga, att jag blev svett men försökte hålla mig cool, för att inte skrämmas i onödan? :eek: :eek: :eek:

Senast ändrad:

Sånt ska man alltid kolla !
Hoppas du blir bra

Ville inte heller skrämmas i onödan.
Har en son som lagat ihop 5e kotan med plåtbitar! Hans starka nackmuskler räddade troligen från förlamning.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 198
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Återupptog ridningen sen ungefär ett år tillbaka och rider på ridskola nu, men jag känner att lektioner en gång i veckan inte fyller... 2
Svar
26
· Visningar
5 088
Senast: Sirap
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 941
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Jag ville inte kidnappa tråden Rädsla vid ridning (utbruten från Dressyrsnackis 14) utan skapade en egen. mod. får foga samma om det är... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 173
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fodervärd
  • Torrfoderdjungeln..
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈