Nähä, INTE igångsatt !!

Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Jag är bara så avis på alla som har nyfödda bebisar eller är gravida. När man är på bvc så kommer de med sina 2 veckors bebisar så inser man hur fort de blir stora.
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Åååhhh grattis!!!

Grattis också att du tillhör dem som inte verkar har så ont av dina värkar *ha ha*

På sju veckor har jag nästan glömt bort att de är så små... :love:
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Grattis! En urgullig tjej, och lika lurvig som de övriga Buketrollen. Vad är det med Bukefalisterna och dessa lurviga bebisar egentligen?
( Hund/hästhår i huset tror jag att vi kom fram till förut?)
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

STORT GRATTIS!!
:bump::banana:

Vilken underbart söt tjej!
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Grattis! En urgullig tjej, och lika lurvig som de övriga Buketrollen. Vad är det med Bukefalisterna och dessa lurviga bebisar egentligen?
( Hund/hästhår i huset tror jag att vi kom fram till förut?)

Haha jag sa till min sambo för några dagar sen att de inte kommer vilja förlösa mig för att jag har så håriga ben (för att inte TALA om bikinilinjen :o). Foglossningen gjorde ansningen liiiite knepig. Han tyckte dock att det finns äckligare saker på en förlossning än hårstrån. Iallafall, på förlossningssängen när jag fått en kladdig, ljuvlig bebis på magen lutar sig min sambo fram och säger 'wow, hon har lika håriga ben som mamma !' :devil:
Tur för honom att jag inte kunde röra mig så kvickt då :rofl:

Jag tror att min bebis fokuserade på att växa hår på huvudet istället för att växa på längden och bredden, och det var därför hon blev så pluttig :) Några dagar till och hon hade fötts med rastaflätor!
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Jag har vanligtvis jättehåriga ben. Men allt fösvann de sista månaderna när jag var gravid!! Bara några ynka hårstrån växte här och var trots att jag inte ansade på något sätt. Nu har det börjat växa igen :) Förklara det för mig!!!
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Åh, grattis! :banana::bump:Vilken söt tjej! :love:
Skönt att det gick så snabbt!
Är det ditt första barn?
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Grattis till sötnosen!

Jag måste bara fråga en helt annan sak som jag tänkt på ett tag nu.. Är det Mitten som i mittimellan eller som i vante? :o
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Hihi det är mitten som i vante :D
Jag älskar tumvantar, så det är min sambo som kallat mig det ibland. Så det blev det som nick.

Domino : Yep, första barnet! Efterlängtad och försökstillverkad under LÅNG tid... vi försökte 3 år innan vi skulle gå fertilitetsutredning, men samma månad vi tog blodproven plussade vi :love:
Men hon var värd all väntan! Hon är så snäll, sover och äter och jollrar och är så enkel. Hoppas det håller i sig till tonåren ;)
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Jag har vanligtvis jättehåriga ben. Men allt fösvann de sista månaderna när jag var gravid!! Bara några ynka hårstrån växte här och var trots att jag inte ansade på något sätt. Nu har det börjat växa igen :) Förklara det för mig!!!

Mina ben har aldrig varit så håriga som under graviditeten :eek: Jag konkurrerade nästan med sambon. DÅ är det illa!
Hoppas det släpper nu :D
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Benen fixar jag med weet sen får sanbon rycka in och smeta in det på bikinilinjen.... :angel:
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Grattis till din vackra dotter.:love:

Är riktigt sotis på din snabba förlossning ;)
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Tack så mycket!
Får se om det kommer en tvåa någon gång, då får man väl åka på första värkkänningen för att inte får en bebis i bilen. Eller, som min sambo sa - om vi hade stannat för frukost hade vi fått en McBebis :love:
 
Sv: Nähä, INTE igångsatt !!

Grattis till jättsöta tjejen!
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 287
Gravid - 1år Fredag den 9:e oktober satt jag och sambon och tittade på idol och hade precis ätit mat. Jag reser mig upp ur soffan och det säger...
2
Svar
20
· Visningar
2 217
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 517
Senast: rubytoo
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 372
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp