Bukefalos 28 år!

När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

Jag kan tyvärr inte den 19e.... Men efter den 30e kan jag när som helst - då är jag barnledig fram till 16 juli:banana:
 
Sv: När är det dags för träff?

Glass nästa torsdag låter finfint! Hoppas vädrets makter är med oss då :) Någon bra tid? Lunchtid? Eftermiddag? Klockan 4 på morgonen när snuttan vaknat :p ?
 
Sv: När är det dags för träff?

Helst inte klockan fyra på morgonen, då brukar vi sova här :p
Lite efter lunch kanske? Så det inte är så mycket folk...
 
Sv: När är det dags för träff?

14-tiden? Då har folk för det mesta ätit färdigt :p Så glass i kungsan som mål! Perfekt! Bara vädret som ska vara på vår sida då!
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag har blivit inbjuden att fotomodella lite för Mary Kay på lördag, så nu är mina möjligheter för träff begränsade till fredag den 6. Men jag ses fortfarande gärna om det går!

Jag har precis beställt massa Mary Kay-prylar. Hoppas jag blir nöjd :D
 
Sv: När är det dags för träff?

*KL*

Kan man inte göra en lista med tid plats och vilka som kommer? :) Så kan man vid ev avbokning stryka sig ur listan och vi ser om fortfarande någon dyker upp :) Skriv gärna ålder på barn med!
 
Sv: När är det dags för träff?

Eller innan lunch så slipper vi åka hem när pendeltågen är knökfulla. Typ 11 så hinner vi hem igen! Är det dåligt väder kan vi våldgästa inne på NK eller Gallerian (Vad den nu heter nu för tiden) Det löser sig!
 
Sv: När är det dags för träff?

*KL*

Kan man inte göra en lista med tid plats och vilka som kommer? :) Så kan man vid ev avbokning stryka sig ur listan och vi ser om fortfarande någon dyker upp :) Skriv gärna ålder på barn med!

Bra idé ! Jag kör!

Torsdagen den 19e kl 11.00 i Kungsträdgården

Ja! Vi kommer! (Fyll på här)


Mitten, med Elina, 10 veckor
 
Sv: När är det dags för träff?

Torsdagen den 19e kl 11.00 i Kungsträdgården

Ja! Vi kommer! (Fyll på här)


Mitten, med Elina, 10 veckor
kpist + son 4½ mån
 
Sv: När är det dags för träff?

Torsdagen den 19e kl 11.00 i Kungsträdgården

Ja! Vi kommer! (Fyll på här)

Mitten, med Elina, 10 veckor
kpist + son 4½ mån
Vippan + son 13 mån
 
Sv: När är det dags för träff?

Torsdagen den 19e kl 11.00 i Kungsträdgården

Ja! Vi kommer! (Fyll på här)

Mitten, med Elina, 10 veckor
kpist + son 4½ mån
Vippan + son 13 mån
Brandgul + son 4 månader
 
Sv: När är det dags för träff?

Ja vi dyker iaf upp :p Vi får väl äka in själva om inte annat! Sen tar vi semester och kommer hem i septemner igen!
 
Sv: När är det dags för träff?

Var i Kungsträdgården ska vi träffas? Det var sjukt länge sedan jag var i huvudstaden... :laugh:
 
Sv: När är det dags för träff?

Precis vad jag också skulle fråga :D Och hur känner vi igen oss? Alltså, mig och Elina känner jag ju igen, men alla andra ??
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag har en fundering till - kan man ta henne i bilbarnstolvagnen tro? Hur länge tror vi att vi äter glass? Jag kommer få skjuts av sambon in och tillbaka, och det är så mycket smidigare med den vagnen ... plus att Elina tycker mer om den. Är vi där en timme eller så är det ju inga problem, men om man är där LÄNGE är ju inte det det bästa för ryggen ... då måste jag ha med stora liggvagnen.

Iofs kan jag ta bilbarnstolvagnen plus bärsele :idea: Det måste ju funka?
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag känner inte heller igen någon så det är väl bra om vi har en bestämd plats, annars blir det nog lite knepigt... :laugh: :laugh: :laugh:
Jag åker pendeltåg upp med mitt busfrö, bara det kan ju bli ett äventyr! Bilbarnstolsvagn och bärsele låter jättebra för dig!

Det här är verkligen inte likt mig, att åka och träffa vilt främmande människor :rofl: lite pirrigt...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 323
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 740
Senast: jemeni
·
Gravid - 1år Vår dotter är 7 månader och äter än så länge med god aptit. Hon får lunch varje dag i puréform och äter gärna själv med sked eller att...
Svar
18
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Valp 2025
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp