Bukefalos 28 år!

När bör man ta kontakt?

Sv: När bör man ta kontakt?

En tjej i stallet sa att hon har sett hästen oren ända sen hon kom till mig därför blir jag lite extra misstänksam men hon gick ju ändå igenom ett böjprov, skumt.


lite OT
varför har hon inte sagt ngt tidigare?
och har du inte känt det tidigare?

(en del ser ju "halta" hästar överallt...speciellt efter de fått höra att de är halta)
 
Sv: När bör man ta kontakt?

Jag köpte en häst som var ren på besiktningen. En månad senare hade hon kotledsinflammation runt om. Detta pga allt springande i hagen under första månaden. Blev behandlad och är sedan dess bra igen. Det har nu gått flera år.

Allt möjligt kan hända i hagen när man inte ser på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
890
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 994
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 173
Senast: Zpunk
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 711
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp