När dags för adjö?

På Agria gick rasen under smeknamnet prasky plasky och de kom bara in till oss med benbrott. Dvs en frisk hundras så länge man inte lät den hoppa ned från för höga platser (vilket iaf som valp kunde vara soffan). Hoppas du får en fin tikvalp hemma hos dig snart. :heart
 
Vad spännande! Helt ny ras för mig men den checkar precis allt jag vill ha😍. Tiken på bilden var reserverad så väntar in nästa kull vid månadsskiftet 😃.

Gudars så det hjälper att ha något positivt att se fram mot! Har sovit så himla dåligt och det är så tomt så tomt här hemma.
Min pappas sambos son har 2 såna. De är skitkul! Framåt, energiska och aktiva. Det var familjens första hundar. Och det har funkat problemfritt trots det även med barnen. Dock väldigt frusna och måste ha kläder om de ska vara ute höst/vinter. Himla kul är dem! 😍

Hoppas du snart får hem en kompis så det iaf känns mindre ”ekande tomt” hemma. Blir så jättestor skillnad och huset känns liksom inte lika mkt som ett levande hem utan hundkompis.
 
På Agria gick rasen under smeknamnet prasky plasky och de kom bara in till oss med benbrott. Dvs en frisk hundras så länge man inte lät den hoppa ned från för höga platser (vilket iaf som valp kunde vara soffan). Hoppas du får en fin tikvalp hemma hos dig snart. :heart
Hahahaha alltså prasky plasky😂😂😂. Det blir att ha en mjuk madrass nedanför sängen och soffan om den får för sig att hoppa ner😅.
 
På Agria gick rasen under smeknamnet prasky plasky och de kom bara in till oss med benbrott. Dvs en frisk hundras så länge man inte lät den hoppa ned från för höga platser (vilket iaf som valp kunde vara soffan). Hoppas du får en fin tikvalp hemma hos dig snart. :heart
Alltså jag dööör det var ju jätteroligt, och såklart inte men alltså,.. prasky plasky… 🤣
 

Liknande trådar

Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 173
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 165
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 799
Senast: Åsa A
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 293
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp