När får man ge upp?

Om du inte står ut med gnäll/klagomål så sluta läs. Nu.

Blev uppsagd från mitt bemanningsjobb den 23 december. Fin timeing. Av naturliga skäl blev julfirandet minst sagt avmätt. Jag hade jobbar så samma ställe sen maj 2020 så jag var inte direkt nyanställd.

Med covid-19 är det verkligen svårt med jobb.

Här där jag bor har jag inga vänner. Inget socialt liv alls. Min dotter träffar mig ibland men det är sällan trots att vi bor 8 minuters promenad från varandra. En kollega var snäll nog att upplysa mig om att det är mitt eget fel.

Som arbetslös har jag inget socialt liv. Ingen behöver mig. Och a-kassan är minst sagt inget att leva på.

Ärligt talat så ser jag ingen mening med att finnas till. Hälsoproblem och mentala (ångest och depression ) gör att allt känns tungt. Jo. Klart att barnet vill att jag finns men hon har ju aldrig tid.

Förlåt för att jag stör. Vill helst bara få somna.
 

Om du inte står ut med gnäll/klagomål så sluta läs. Nu.

Blev uppsagd från mitt bemanningsjobb den 23 december. Fin timeing. Av naturliga skäl blev julfirandet minst sagt avmätt. Jag hade jobbar så samma ställe sen maj 2020 så jag var inte direkt nyanställd.

Med covid-19 är det verkligen svårt med jobb.

Här där jag bor har jag inga vänner. Inget socialt liv alls. Min dotter träffar mig ibland men det är sällan trots att vi bor 8 minuters promenad från varandra. En kollega var snäll nog att upplysa mig om att det är mitt eget fel.

Som arbetslös har jag inget socialt liv. Ingen behöver mig. Och a-kassan är minst sagt inget att leva på.

Ärligt talat så ser jag ingen mening med att finnas till. Hälsoproblem och mentala (ångest och depression ) gör att allt känns tungt. Jo. Klart att barnet vill att jag finns men hon har ju aldrig tid.

Förlåt för att jag stör. Vill helst bara få somna.
Förstår att det känns oerhört tungt just nu ♥️

Finns det någonting du tycker om att göra?

Kram
 
Inte ens att mocka, borsta och fodra och pyssla en dag i veckan?
Jag försökte hitta en medryttarhäst när jag förlorade min häst men stallet var ett fullservicestall så behovet av andra tjänster i det stallet finns tyvärr inte.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 472
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var och red idag. Seniorens ägare hängde med på sin unghäst. Den fick totalt frispel i skogen när den blev rädd för något, oklart...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp