Bukefalos 28 år!

Nätdejting!

Sv: Nätdejting!

Känner igen detdära, vart lite samma erfarenheter för mig :yuck:

Oh 49 kr i månaden är ju överkomligt! Tänker att det är mest äldre på MP, men det kanske bara är för att min mamma vart med där i hundra år ;) men tycker du att det är det många där i 20-30-årsåldern? :p
 
Sv: Nätdejting!

Jag skulle nog vilja påstå att det kan fungera riktigt bra, i alla fall om man inte "letar för noga". Jag träffade min man 2008 på nätet, mest för att det var roligt o tramsa med folket på internet. Trodde aldrig det kunde bli något ordentligt med det. Satt säkert o snackade via MSN o Passagen (tror jag det var) i en månad innan vi bytte nummer o avancerade till o smsa varandra. I mitt fall var det nog tur att min väninna knyckte min telefon o bjöd hem honom till mig annars hade vi säkert suttit där o tramsat än. Jag ville ju absolut inte ha nån snubbe o via internet skulle det ju aldrig gå, TRODDE JAG. Men tänk så fel jag hade o tänk så bra det blev. Nu sitter vi här 5 ½ år senare med en hel flock katter, en häst, hus o tom gifta. Allt det jag tänkte att jag absolut inte ville ha, förutom djuren då såklart!

Så mitt tips är o testa, vilken sajt som är bäst...? Nja det vet jag inte... Kanke kan prova de olika.

Lycka till i kärleksdjungeln i alla fall!

Så ja, jag tror faktiskt att nätdejting kan va super!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
699
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 648
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 228
Senast: iNHALE
·
  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 274
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp