Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, det har jag gjort. Men om ingen ser länken så är den inte mycket värd.


Kan man ha tiktok i datorn? Min mobil är nämligen sjukt full med grejer och saknar plats. Jag rensar och rensar oftare och oftare, men fattar inte vad som tar upp plats.
Har du varit inne på hemsidan och kollat trafiken? Det kan vara mer besök där än man tror
 
Jag tror jag hittade din Instagram nu. Sökte på Skogsträdgård och hittade samma bild som visats i tråden här.
Den ser trevlig ut. Men inte så inspirerade enligt mitt tycke. Förlåt att jag säger detta men eftersom din frågeställning från början rör detta så därför skriver jag min uppfattning.
Jag tror det är betydligt svårare än man tror att ha en inspirerande, uppdaterad och integrerande Instagram.
 
Har du varit inne på hemsidan och kollat trafiken? Det kan vara mer besök där än man tror
Ja. Fram till för några dagar sedan så pendlade det mellan 0 och några besökare per dag. Sen den här tråden startade så har besökarantalet ökat till över 10 per dag.

Jag kommer så klart jobba vidare med seo men det är ju något som tar tid.
 
Ja, det har jag gjort. Men om ingen ser länken så är den inte mycket värd.


Kan man ha tiktok i datorn? Min mobil är nämligen sjukt full med grejer och saknar plats. Jag rensar och rensar oftare och oftare, men fattar inte vad som tar upp plats.
verkar som det går att ha det på datorn
 
Jag tror jag hittade din Instagram nu. Sökte på Skogsträdgård och hittade samma bild som visats i tråden här.
Den ser trevlig ut. Men inte så inspirerade enligt mitt tycke. Förlåt att jag säger detta men eftersom din frågeställning från början rör detta så därför skriver jag min uppfattning.
Jag tror det är betydligt svårare än man tror att ha en inspirerande, uppdaterad och integrerande Instagram.
Det är januari. Tror det är förklaringen. Det händer liksom inget nu. Och jag tänker att instagram är en slags dagbok så jag kan inte lägga in bilder från sommaren. Det känns bara så fel.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för inlägg under vintern. Jag vill ha aktuella dagsfärska inlägg.
 
Det är januari. Tror det är förklaringen. Det händer liksom inget nu. Och jag tänker att instagram är en slags dagbok så jag kan inte lägga in bilder från sommaren. Det känns bara så fel.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för inlägg under vintern. Jag vill ha aktuella dagsfärska inlägg.

Vad lägger liknande konton upp för typ av bilder nu? Vad händer hos de som inte händer hos dig?
 
Efter 15 sidor av tips och idéer kanske det är dags att summera istället för att låta det gå i rundgång?
- Interagera med liknande sidor; gilla, kommentera, dela
- Använd reels och händelser, gynnas av algoritmen
- Använd trendande ljud
- Se över klippning, ljus och bildkvalité
- Jämför och inspireras av andra med liknande bilder och ämne
- Använd aktuella hashtags
- Gå en kurs
- Gör tillbakablicksbilder, inspirationsbilder etc
 
Eller så gör du som du gjort innan men lägger till någonting nytt. Mer närbilder och texter som exempel.
Att hålla på med reels och sånt är inte för alla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp