Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Själv så har jag just nu lite ångest för vilka färger jag ska måla på naglarna ikväll, för nuvarande lack har lossnat lite högst upp på några fingrar och det är ju mycket roligare med någon ny färg än att föröka laga det nuvarande och ha samma några dagar till Hmmm... Får återkomma när jag velat färdigt
Oooopsss!!!
Skulle ner till Åhlens och inhandla ett sykit för att laga lite byxor, och råååkade snubbla över detta underbart lila
Ni aaanar inte vilka uppoffringar jag gjorde som lämnade en massa fina lack behind Bla OPI mini-kit för 95kr och en massa fint...
Var även ett supergulligt förkläde som jag verkligen ville adoptera
Provade lite nya lack i dag, det mörka är mörkt olivgrönt och jättetrevligt att lacka med, make up stores egna.
Dom andra är viva la diva, det mörkgröna tyvärr rinnigt
Synd att jag inte hade vanliga överlacket hemma för det jag tog från maxfactor förstörde en hel del
China Glaze Black Leather med CG Ruby Pumps över och det storglittriga är någon OPI-kopia som jag helt enkelt var tvungen att köpa för att lacket glittrade så fint.. x) Med ett par lager överlack också så det blev någorlunda jämnt.
Dina naglar är verkligen skitsnygga! Önskar jag kunde ha den länden, naglarna är verkligen snyggast då. (Jag behöver inte ha korta naglar men av praktiska skäl i jobbet kan jag inte ha allt för långa)
Åh, vad fina naglar ni visat upp idag!
Dock fick ni mig att inse att jag behöver fler nagellack, för jag har inget med så stora glitterkorn.
För det MÅSTE man väl ha i samlingen, va?
Tack!
Nu fick jag dock syn på bilden som Dotzie lagt upp och blev genast avundsjuk. Måste försöka hitta på något nytt och kul... Får bli till helgen tror jag. Det tar sån tid för mig att fixa naglarna.
Ok, idag var en deppig dag. Men min snälla mor piggade upp mig lite genom att låta mig måla hennes naglar med OPI 'Extravagance'. Tyvärr fick hon bråttom iväg sen, så jag hann inte få en bild på dem. Meeen... Jag lär måla det på mig själv snart, för det var riktigt läckert.
Sen tyckte jag att även mina naglar behövde något roligare än det där ljuslila texturlacket. Det brukar funka rätt bra för mig att måla något mer "roligt" på naglarna när jag känner mig lite nere, så blir jag mycket gladare när jag tittar på dem.
Idag kände jag att jag var tvungen att experimentera lite mer den där rosa folien jag köpte. Det är första gången jag provar folie och nu när jag skulle lägga in bilder på det så bestämde sig photobucket för att inte släppa in mig på sidan. Hmm...
Återkommer så fort det funkar.
Ha, jag visste väl det!
Det ska skrivas upp på "nagellack-som-måste-flytta-hem-till-mig-så-snart-som-möjligt-listan".
Har ni några tips på sådana lack så får ni gärna skrika.
Räknade för skoj när jag bytte låda på mina i dag och jag har plus minus några här och där i väskor och fickor 86 st färgade lack, sen har jag typ 5 topplack och 3 baslack och diverse annat
Ååh, vi måste ju få se bilder! Prova med TinyPic om Photobucket inte vill ge med sig.. ^^
Ang. tips på storglittriga lack så har jag inte den blekaste. Jag gillade flera av Ginas glitterlack dock, några storglittriga borde det ju gå att hitta där? Till en billig peng också. (Priset 3 för 100kr rättfärdigar ju inköpet av ALLA nya nagellack liksom )
Hmm. Ja, photobucket verkar vara nere för underhåll. Så vi testar tinypic och får hoppas att det funkar!
Essie 'Sugar daddy' (Ljusrosa/fransk manikyr)
Essie 'Licorice' (Svart)
Folie, svart akrylfärg och lite små detaljer med Nails inc 'Cambridge terrace'. (Silver)
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Trädgård & Växter Som jag kallar det hönsmat precis som kirskål och maskrosor. Har jag höns? Nä men jag skyller på att 4h hönsen vill ha i sommar..... :D...
Hästmänniskan Nä, jag har bara mött trista individer av den rasen. Plus alla sjukdomar som cirkulerar. Då kan jag lika gärna köpa en mindre nordsvensk...