Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klån
Vad tycker ni om "nordic cap"? Star nails?
Har nyligen köpt10 (!) kr st 11 ml och täcker helt ok. Funderar på att köpa fler. Köpte orange tvärt fanns den inte i min favorosaton
*kl*
Lite OT, men är det någon av er som kommer ihåg om man får ha nagellack eller ej när man sövs för undersökning? Tänkte på att de säkert vill ha såna där syremätningsmojänger på och jag har för mig att någon sköterska sagt till min en gång att det var svårt att mäta om naglarna är lackade...
Mina naglar behöver målas om, men jag orkar inte bry mig om det ifall jag ändå måste ta bort det imorgon kväll![]()
Snyggt och jag får lite av en hippie-känsla!![]()
Det blev ju jättefint!![]()
Tack hörni!Vad häftigt!
/En som inte har en blekaste aning hur man kan få till mer än en färg på naglarna.
Hahha jag körde 100-års-metoden på dessa, så ja, jag satt väl hela kvällen/natten eller nått. Men blir nog ett snabbare experiment nästa gångDet beror på hur lat man är.
Ibland doppar jag tumme+lillfinger och pek-, lång- och ringfinger tillsammans och då blir det ju endast 4 dopp totalt = inte såååå lång tid.
Men ska man ha något speciellt mönster centrerat på nageln så tar det ju 100 år.