Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur får du kanten så exakt?Julen är över, så nu är tipparna djupt midnattsblå med ett lite lagom blålila småglittrigt lack från wet and wild målat ovanpå![]()
Jag har letat överallt i tre städer efter Wine crush men inte hittat det förens jag öppnade mammas badrumsskåp!
Där stod den och jag fick ta den för hon använde det inte!
China glaze - Ruby pumpsNån som har tips på ett rött glitterlack?
Funderar lite småseriöst på att göra en nagelförstärkning för första gången då jobbet verkligen sliter på mina stackars naglar.
Har rätt tunna naglar alltid och använder alltså som underlack ett stärkande klarlack och det brukar räcka, men fastän jag använder handskar i mesta möjliga mån så räcker det inte, naglarna har blivit mjukare och böjer sig alltså lättare vilket ju leder till att tipparna också lättare går av där i gränsen till fingertoppen och det är ju inte så roligt när jag sköter dem efter konstens alla regler och vill ha dem fina och inte är det skönt heller när sånt händer
Tänkte mig då göra en förstärkning i stil med fransk manikyr, men kan man måla dessa med vanligt lack och byta tippfärg som vanligt nån gång ibland![]()
Tänkte du göra en förstärkning på salong? Lack kan du ju måla ovanpå, bara att vara noga med vilken typ av remover du använder sen.